mine favoritter... leppestifter

Jeg bruker ikke så mye make up, det er liksom litt foundation, bronzer, maskara, og brynblyant, det holder lenge nok for meg,jeg vil ikke se oversminket ut men bare litt fresh så hudtonen blir gjevn og fin, noen ganger så bruker jeg liner... men det er bare hvis det er fest eller selskap som jeg vil føle meg til ekstra pen på.




Men min største svakhet og demon er leppestifter, Jeg har de over alt,veska,lommene,over alt!!!!




Viste du at under finanskrisen steg leppestift kjøpene,kansje det var mange som hadde en dårlig dag og ikke hadde råd til større utgifter,og kjøpte seg en leppestift i stedet.

når du treffer på den perfekte tonen,nydelige fargen så er lykken ustoppelig, helt til den går ut av produksjon og du starter en ny jakt sesong.

Jeg har gule undertoner i huden min så jeg sverger til fersken toner og føler meg best i de,og 99 % av samlingen er fersken.

Jeg tør ikke ha for mye farge så flere av de er lette og nesten litt "nude" noen ganger når jeg vil ha litt autoritet og se litt voksen ut kliner jeg på med en frekk rød leppestift.

Monki prod.no 0377751-001

Den er den perfekte sommer stiften,den har orange undertoner og kan legges lag på lag, har masse fuktighet og passer fint til en fin sommerkjole



Smashbox nude beach

Det perfekte nude fargen,for de som har gule undertoner, det holder seg lenge på og er bare helt nydelig til hverdags.




Hm coral crush, Kiko smart 409 og 807

disse er ganske like de gir bare en lett farge,og er veldig fuktighetsgivende,veldig fine når du har dårlig tid og vil gjøre det lille ekstra med utsende ditt,kiko kjøpte jeg i barcelona sist jeg var der,er litt usikker om de har det i norge men så går det sikkert ann å google litt.


Max factor charming coral 10

den beste den fineste,jeg blir ordløs når jeg skal beskrive fargen,jeg elsker den,den passer til alt og har selvfølgelig gått ut av produksjonen, når jeg så det kjøpte jeg opp hele lagret til HM,så jeg har kommer til å holde meg lykkelig til jeg finner en som kan ta den sin plass. 


Mac sunny seoul og pink pearl pop

disse har vært med lenge,jeg har kjøpt flere av samme fargen,jeg har hatt de på meg på minnerike dager og kommer alltid tilbake til de, mac er en pioner på stifter, de lukter godt og er deillig å ha på seg og alle finner en fin farge til seg.


Kiko velvet passion 308

de fleste har "den sorte enkle" kjolen i skapet som retter opp ryggen din hever hodet,får ut rompa og puppene frem og får deg til å blomstre og føle deg vel og feminin og vaker...og kanskje litt frekk...til den kjolen må du bare ha en sexy fin rød leppestift,som er prikken over i´en, denne er matt og full av orange undertoner,og sitter som støpt på,rett og slett fantastisk hvis jeg manner meg opp til å bruke den,noen ganger er det liksom litt skummelt å ha på seg så rød munn.





og hvis leppene er tørre og sandpapir aktig så er det beste å ha lanolin salve,riktig nok den som brukes på brystvortene, den sitter lenge på og gjør leppene myke og gode.



Comments

Popular Posts