winter is coming




Tenk at det allerede er November!!!
Mørke tiden er her, den første snøen har jeg også sett, så nå er det bare å forberede seg mot den kalde årstiden.

Hver vinter får jeg sikkelig tørre hender, de blir som sandpapir og det er fordi jeg vasker de 50 ganger i løpet av dagen,også fordi det er kaldt vær og de for kjørd seg sikkelig.

Jeg liker ikke håndkrem fordi det blir så klissete, og jeg har prøv mange, helt til jeg fant denne (det er ikke et sponset innlegg) den er helt fantastisk,den trekker fort inn, huden blir myk og den holder hendene fuktig lenge,den lukter litt sånn aromaterapi, men jeg synes den lukter godt.

Også har jeg blitt flinkere å ta frem ull tidlig,hendene for liksom litt beskyttelse når jeg bruker votter.
Disse heter frost,de ser likens ut som oktober vottene mine,rykende fersk fra pinnene siden trådene ikke er sydd inn...men jeg har en plan for de.

I høst har jeg strikket masse med finull og tove, Jeg synes at det er det beste garnet til votter,de blir liksom bedre og bedre jo mer en bruker de,også har de så fine farver,noe som jeg liker veldig godt.


Jeg må bare fortelle dere det, det ble snakk om kvinnelig alder med kjæresten min, vi damer er jo flinke til å legge litt sminke, ha i litt hårforlengelse, ta frem en pushup bh, hold inn truse(kan lure mange) etc. Så en dag kom det i fra han at slikt ser han på hendene,hvor gammel noen er fordi det er der det vises først, etter det har jeg begynt å smøre hender 1000 pr dag!




Comments

Popular Posts